Nissan camper uit 2018: foto 1/7
Nissan camper uit 2018: foto 2/7
Nissan camper uit 2018: foto 3/7
Nissan camper uit 2018: foto 4/7
Nissan camper uit 2018: foto 5/7
Nissan camper uit 2018: foto 6/7
Nissan camper uit 2018: foto 7/7

De eerste E-camper van Nederland!

Nissan E-NV200 | (4 beoordelingen)

Hengelo, Overijssel, Nederland

Over de eigenaar

Verhuurder Henk

Reageert binnen 6 uur
Reageert op 100% van de berichten
Accepteert 71% van de aanvragen

Eigenschappen

Bouwjaar:
2018
Brandstof:
Elektriciteit
Transmissie:
Automaat
Rijbewijs:
B
Slaapplaatsen:
2
Zitplaatsen:
2
Gordels:
2
Zitplaatsen tijdens het rijden:
2

Beschrijving

Voorzieningen

Toon meer Toon minder

Huisregels

Niet Roken
Geen Huisdieren
Kindvriendelijk
Sneeuwbestemmingen niet toegestaan
Festivals toegestaan
Niet-Nederlands rijbewijs toegestaan
Minimum leeftijd: 23 jaar

Verzekering

Dekking
WA + Volledig Casco
Dekkingsgebied
Europa
Inbegrepen
Vervangend vervoer, Verblijfskosten bij reparatie, Vervoerskosten naar garage en vervangend verblijf en Pechhulp service

Borg

De borg voor dit kampeermiddel bedraagt €500. De borg wordt na de huurperiode aan je teruggestort.

4 Beoordelingen

Joke
20/05/2021
De camper was kwalitatief goed en goed onderhouden en mooie bekleding. We zijn zeer te spreken over het mooie hefdak.
De kwaliteit van het matras was prima om op te slapen. Kwaliteit en afwerking van apparatuur en kastjes was ons inziens boven gemiddeld. De bed-/bankcombinatie is prima in orde en werkt uitstekend en gemakkelijk.
Naar ons idee was minder of zelfs een min puntje met betrekking tot de indeling: de positie van de bank waardoor je de functie van het hefdak niet ten volle kan gebruiken. Was handiger geweest als de bank meer naar achteren geplaatst was. Naar ons idee heb je dan ook meer ruimte bij het aanrechtje en nu is staan achter het aanrechtje niet goed mogelijk omdat er nauwelijks beenruimte is en wel sta hoogte.
Het draaien van de passagiersstoel was niet handig uit te voeren. Hebben we dan ook maar 1 keer gebruikt.

Het rijden met een elektrische auto was voor ons de eerste keer. Het is een ervaring op zich als je niet gewend bent om regelmatig onderweg te moeten laden. Henk gaf ons goede instructie hoe te laden en ook te informeren hoe we de laadstations konden vinden. Wat voor ons iets minder was is het gegeven dat we op de laatste dag bij 3 laadstations om wisselende redenen niet konden laden wat even een uitdaging bleek om toch stroom te kunnen vinden om verder te kunnen reizen. Je moet echt een vakantie gevoel hebben en je planning aan passen op de afstand die je kunt rijden. ( zo’n 70 km)

Samengevat:
Pluspunten:
- super stille met rijden
- degelijk uitgevoerde ombouw
- goed slaap comfort
- compleet uitgerust inventaris
- alle laadsnoeren aanwezig
- bank eenvoudig om te zetten naar slaapbank.
- goede ventilatie
- goed werkend hefdak
- sta hoogte door hefdak

Minpunten:
- krappe ruimte bij aanrechtje
-sta hoogte is zeer beperkt door de positie van de slaapbank
- ramen aan zijkant waren niet te verduisteren dmv gordijntjes o.i.d. ( dit was overigens wel aanwezig voor de voorruit en de armband de voordeuren)
- beperkte actieradius
- de afstand tussen de laadpalen is af en toe te groot met deze actieradius, naar onze ervaring.
- geen haakjes om bijv handdoek of jas op te kunnen hangen
- koelkast werkte niet ( fijn dat we dit tijdens onze vakantie konden melden)
- huishoud accu was niet op te laden.
- lampje boven aanrechtje werkte niet
- lampje bij schuifdeur zat los en ook in de weg als je op de bank zit.
Nienke
5/09/2019
Als Opel Ampera bestuurder rijd je het liefst elektrisch. Je wil ook wel eens voelen hoe het is als je geen rangextender (ingebouwde benzine aggregaat) hebt. De eerste elektrische Camper heeft ons overtuigd. Een halfuurtje laden bij een Fastnet station (net voor Heerenveen) en we konden weer een extra 70km rijden. Met alle oplaad mogelijkheden van een 220V stopcontact, de laadpalen (bij elk gemeentehuis is het raak) tot het snelladen langs de snelweg, kun je in een dag - zonder haast - ver komen.

Lees meer beoordelingen