Over mij
Beoordelingen

Nigel
31/08/2018
Een perfecte kampeerwagen voor twee personen. Heeft een prima rijcomfort en voldoende motorkracht om elke helling te nemen.
Grote watertank zodat je niet te vaak hoeft te vullen. Dat is handig als je niet te vaak op een camping wil staan. Waren blij verrast over de grote ruime koelkast. Overal voldoende kastruimte. 3-pits kooktoestel ook erg handig. Leuk dat er een oven inzit maar eigenlijk een beetje overbodig.
Met de bestuurder en passagiersstoelen omgedraaid creëer je een gezellig ruimte. De lamellen van de ramen in de cabine geeft de nodige privacy en lichtverduistering.
Grote watertank zodat je niet te vaak hoeft te vullen. Dat is handig als je niet te vaak op een camping wil staan. Waren blij verrast over de grote ruime koelkast. Overal voldoende kastruimte. 3-pits kooktoestel ook erg handig. Leuk dat er een oven inzit maar eigenlijk een beetje overbodig.
Met de bestuurder en passagiersstoelen omgedraaid creëer je een gezellig ruimte. De lamellen van de ramen in de cabine geeft de nodige privacy en lichtverduistering.

Jopie
4/09/2018
hele duidelijke uitleg.
fijne camper
fijne camper
