Over mij
Wij zijn graag buiten. We gaan graag op vakantie met de camper in Europa of met ons bootje in Nederland. Regelmatig ga ik met mijn zoontje en een vriendin, die twee kinderen heeft, weg. Een camper is zoveel relaxter rondreizen dan een auto, zeker voor kinderen. We hebben alles bij de hand en kunnen stoppen wanneer we willen.
Het is fijn dat onze topcamper ook op de momenten dat wij niet met hem weg zijn, anderen een fijne vakantie kan geven.
Beoordelingen
Er zijn op dit moment nog geen beoordelingen beschikbaar voor Harry.
